dijous, 22 de febrer del 2018

ESCRIPTORES I POETES. UN RECORREGUT: Sílvia Alcàntara; Teresa Aguilar (19)



SÍLVIA ALCÀNTARA


Em fa molta ràbia confessar que d'aquesta escriptora, tot i que conec les seues obres, Olor de colònia i La casa cantonera encara no n'he llegit cap. De la primera fins i tot n'han fet una mini serie a la TV. A hores d'ara, no tinc clar que arribe a poder llegir en el que em quede de vida totes les obres que voldria llegir. I no parle ja de les obres que ens diuen que caldria llegir que es consideren imprescindibles, perquè arribats a aquest punt, com que cadascú agrana cap a sa casa, la llista es fa interminable, I si no s'ho creieu feu una cerca per Internet i ho podreu comprovar de primera mà. El cert és que jo vaig llegint, al meu ritme i els llibres que considere interessants. 

a la xarxa... 



TERESA AGUILAR




Què passa quan intentes buscar la cara d'un escriptor, en aquesta cas d'una escriptora, i no la pots trobar? M'ha passat en alguna escriptora nascuda en un temps en què potser no era habitual fer-se tantes fotografies com ara, per això m'ha estranyat aquesta absència d'informació. He pensat que tal vegada vol mantenir l'anonimat. Doncs, res a fer al respecte. Mentrestant, això si, podem gaudir de les seues obres.


a la xarxa...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada