dijous, 18 de gener del 2024

Cent anys d’Estellés

Enguany, 2024, Vicent Andrés Estellés compleix cent anys. Però més que la commemoració del seu naixement celebrem un any més el seu aniversari.  

Des d'aquest blog acompanyaré durant tot l'any aquesta commemoració. Si voleu saber més podeu clicar ací i sabreu totes les activitats que es fan des de la Coordinadora Pro-Fundació Estellés.

 


 

Cançó de bressol

 

Jo tinc una Mort petita,

meua i ben meua només.

Com jo la nodresc a ella,

ella em nodreix igualment.

 

Jo tinc una Mort petita

que trau els peus dels bolquers.

Només tinc la meua Mort

i no necessite res.

 

Jo tinc una Mort petita

i és, d'allò meu, el més meu.

Molt més meua que la vida,

amb mi va i amb mi se'n ve.

 

És la meua ama, i és l'ama

del corral i del carrer

de la llimera i la parra

i la flor del taronger.

 

Octubre 1953


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada