dilluns, 20 de maig del 2019

REGIÓ DESCONEGUDA



No sé si a la resta de blogaires els passa, però des de fa una bona temporada quan entre a les interioritats del meu blog i mire quins han sigut els visitants i des de quins continents del món han vingut a parar a alguna de les meues entrades, cosa que m'ompli de goig, vinc observant que hi ha un nou estatus de visitant que el motor de cerca de Google, detecta, però anomena "regió desconeguda". Em pregunte qui o què és aquesta entitat desconeguda que s'oculta al darrere, que deixa un rastre a mitges, és a dir que no permet saber la procedència, però que com acabe de dir queda comptabilitzat com a "regió desconeguda". Passa el mateix amb els vots: poden ser nuls o en blanc, però comptabilitzen. He pensat que podrien ser aquelles persones que es mouen per Internet amb l'estatus d'incògnit, això per una banda. Per un altre costat, se m'ha ocorregut que, en aquest món en el qual vivim, tan marejat, també podrien ser espies. M'espien!!!. Ohhhhh.... Diria que no tinc res que ocultar, però qui sap què busquen, i per què? En resum que no crec que es tracte d'extraterrestres.
Com que estava un poc maniosa, finalment, se m'ha ocorregut fer una cerca per Internet per veure si algú havia fet algun comentari semblant , només he trobat una persona, en un blog,  que es fa la mateixa pregunta que jo m'he fet perquè segurament li passa el mateix que a mi.
Bé, de moment sembla que aquesta "regió desconeguda" en què la xarxa els ha catalogat, està als llimbs qui sap si esperant la redempció d'alguna cosa. 
   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada