diumenge, 5 d’agost del 2018

ESCRIPTORES I POETES. UN RECORREGUT: Anna Rispau (55)



ANNA RISPAU



Em faré roca


Asseguda a la sorra em sento buida curculla,
la pell solcada per esculls i onatges,
l'ànima hissada i d´albades curulla.
La meva vida vincla al vent i es desgavella.
M'amaro del paisatge buscant un signe.

El mar m´embolcalla i em proposa una sortida digna:
Albiro una onada abrivada que contra la roca s'estavella,
i, en espurnejants perles d´escuma, s'esbardella.
Amb la mirada guspirejant i la força reeixida,
llambrego una serena onada que li llepa la ferida.

Potser ser roca és una digna sortida:
A voltes acaronada per una mar encalmada.
A voltes esculpida per una forta embranzida.
I sempre embolcallada per escuma de rosada,
alè d'il·lusió que regalima del mar de la vida,
per redreçar-me de la més furient esbotzada.


a la xarxa... i més... 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada