diumenge, 17 de juny del 2018

ESCRIPTORES I POETES. UN RECORREGUT: Marisol González (45)



MARISOL GONZÁLEZ FELIP



 EPIGRAFIA DEL BUIT

I

Veure't els ulls és resoldre la vida
amb un llampec de veritat intensa.
No t'he habitat encara la pell
però em creixen mareselves als dits
des que m'has covat l'ànima de peixos
que ameren la mar de la teua llum.

Ara t'estime com abans de l'única
primavera que engendrà cataclismes,
com abans del desert i de la nit,
amb una subtil recança de noms
i un pom de silenci entre roses.
No saps encara tota la tendresa
que mossega el meu cos amb llavis d'aigua,
ni el desig dels teus mots que m'aclareix
la lluna nova.

Et cerque, amor, ferida,
amb un cresol d'anys bastint aquest foc
de sang i besos vius amb què retornes.
Ara sé que existeixes com un gest
i em sé nua d'oblits i d'òlibes.
No m'hi veus, però jo t'evoque els ulls
i et beneïsc els versos de pa
i multiplique el teu cor en paneres
i en xàrcies de salnitre i vent.
M'abrace a tu com a un abril d'aloses
i m'ature al port de les teues mans.


Cap brúixola del passat assenyala
el rumb del teu esguard irrepetible
ni els batecs del teu miracle anònim.



IX Certamen de Poesia Marc Granell. Vila d'Almussafes. Ajuntament d'Almussafes.Ed. 96. 2006.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada