dilluns, 20 de juny del 2022

ANIVERSARI, ANIVERSARI!

L'any passat el blog complia deu anys. Sí, 10 anys. Ho sabia, però arribat el dia i amb tantes coses al cap com tenia se'm va oblidar per complet. Me'n vaig recordar cap a finals d'estiu i vaig pensar que ja no valia la pena dir res, però enguany, abans que se me'n passe felicite el blog i els lectors que de tant en tant em visiten per aquestos deu anys amb totes les entrades que hi ha publicades que, ara i adés, em fan memòria de les moltes entrades que ha anat publicant al llarg de tots aquests anys.

Digueu-me despistada. Sí. Ho tenia en el cap, però el mes de juny no sé que té que porta molt de moviment i ho vaig oblidar. I sí, l'any passat el blog complia 10 ANYS. I enguany el blog compleix 11 ANYS. CAPICUA. 




Passa un any i dos i quinze...

tan lleument

escampats.

Passen totes les idees

i els afanys

dels homes.

Ai!, sense adonar-nos-en, com

passa el temps,

la vida...

Aquells nins i l’arbre petit

ja són grans,

ja són lluny

de la branca antiga i ferma

que els donà

la saba.

Què hi ha d’etern al món, la terra...

l’amor que ens

donarà

la bagassa, quan es despulle

de salms?

Dubte...però tinc por del temps

passat, de l’infinit que se m’acosta,

de veure

ara com

des del llindar del pecat, un

fariseu

intenta

occir-me amb la primera pedra.

 

Carmelina Sánchez-Cutillas. Un món rebel. Dins l’Obra completa. Volum 1. Poesia. Col·lecció Textos Valencians. Acadèmia Valenciana de la Llengua. 2021

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada