divendres, 13 de juny del 2014

NO HI HA ROSES SENSE ESPINES

Que millor que, hui, divendres i tretze, del mes de juny del 2014, un número ben representatiu en la meua vida per comunicar que done per acabat el TFC en Filologia Catalana amb el tema que vaig triar, Dietari i autobiografia versus literatura i poesia en les notes de Vicent Alonso, que m'ha portat tot un any d'enllestir, entre madurar-lo i redactar-lo. Si algú ha tingut curiositat i ha entrat a mirar Dalt del més amunt, com diuen en Otos, una pàgina que vaig obrir abans del bloc, que, darrerament, tinc bastant abandonada, com sol passar amb les cambres on es deixen les andròmines, pot esbrinar més coses.


 





 Una bona mostra del material que he utilitzat

Ara em queda el triplet per la setmana que ve: el meu aniversari, moltes mans i un dit; el del bloc, tres dits; i la nota de l'avaluació del treball, Déu dirà. I, finalment, com he dit en el vídeo de la presentació del powerpoint:

Per acabar vull donar les gràcies al professor i tutor Josep Camps Arbós pel bon fer que ha tingut durant tot el període que ha durat el treball, també vull agrair al professor Vicent Alonso la seua predisposició, i a totes les persones que directa o indirectament m’han ajudat i m’han animat, entre les quals hi ha els familiars més propers.

MOLTES GRÀCIES

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada