dijous, 12 de juliol del 2012

Un conte per al meu aniversari



No m’agrada el blau, tot i que el cel és blau, sobretot després d’una tramuntanada en què l’atmosfera ha quedat neta i transparent.  

Castellò de Rugat-gener 2012

El mar també és blau, en especial quan es compara aquesta mar Mediterrània, tant a la vora, amb la immensitat dels oceans.  


Sardenya-juny 2012

 El rosa tampoc m’agrada, tot i que és el color en què es significa el càncer de mama. També són rosa les roses que dóna el roser del jardí que s’ha assilvestrat després de deixar créixer els refillols que brotaven al peu mateix de l’empelt mare. 

unes roses, flors d'aquest color

En canvi, em trobe envoltada de color lila, violeta, com la carxofa que encapçala el meu bloc,  i m’agrada aquest color. Acabe de complir un any. El meu primer aniversari. Les enquestes sobre els blocs no auguren llarga vida per als blocs, això no se sap mai. Però el que si que és ben cert, és que l’experiència que es viu, com totes les coses no deixa indiferent al que l’experimenta. Forma part per sempre del bagatge personal intransferible. 

font de Baix-Otos-juliol 2012
 
Fa uns mesos vaig escoltar d’Almudena Francès, una contacontes de primera,  un conte que se’m quedar gravat, narra la història de dos rius, un de rosa i un altre de blau que es van enamorar i només van poder ser feliços quan en van ajuntar tots dos al mar. 


2 comentaris:

  1. Quin relat més bonic, més compassat, més suggeridor. De veritat ha passat ja un any del naixement del teu raconet personal? Bona notícia. Enhorabona per la constància. Les estadístiques estan per a trencar-les. I si no, què fem nosaltres escrivint?
    Una abraçada. I llarga vida a DE LA VALL D'ALBAIDA ESTANT

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies, no me'n recordava del temps que feia, però aquests dies he estat repassant i mirant i me n'he adonat que ja havia passat un any.
    Una abraçada i llarga vida al bloc com molt bé dius.

    ResponElimina